TEE SITÄ, MIKÄ TEKEE SINUT ONNELLISEKSI


Mun tuttavapiirissä on lyhyen ajan sisällä kuollut pari ihmistä ja tällaiset tapahtumat ovat hyvin pysäyttäviä. Todellisuus siitä, että meille kaikille tulee tapahtumaan sama ennemmin tai myöhemmin on jotenkin niin surullinen ja se panee ajattelemaan, että elämästä pitäisi nauttia enemmän. Oliko se yksi riita nyt niin aiheellinen tai oliko jollain tietyllä asialla oikeasti merkitystä ja mä en tarkoita, että elämää pitäisi elää kuin viimeistä päivää, vaan ennemminkin kiinnittää huomiota niihin arkisiin asioihin.

Mutta mä en kuitenkaan ole mikään naiivi, maailma on täynnä kusipäitä, eikä kaikkea pitäisi sietää. Ja tottakai elämässä asioista riidellään, stressataan ja menetetään hermot, mutta kunhan muistaisi pitää ne mittasuhteet mielessä.. Niin ja vielä se - tehdä sitä mikä tekee onnelliseksi

Tällä hetkellä mun päätyö on muuta kuin tätä, mutta mä nautin suunnattomasti käyttää vapaa-aikaani kuvien ottamiseen, kirjoittamiseen ja tutustumiseen muodin alalla tapahtuviin asioihin ja tottakai toivon ja pyrin, että jonain päivänä tämä ei jäisi pelkäksi intohimoksi vaan muuttuisi asiaksi, jolla pystyisi myös elättämään itsensä. Mä tiedän, että monilla meistä on haaveena tehdä jotain muuta, kun mitä tällä hetkellä "joutuvat" tekemään ja suurin syy siihen on raha, mutta myös moni varsinkin nuori joutuu kokemaan saman puhuttaessa opiskelusta. Kuinka paljon ihmiset opiskelevat alaa, joka ei loppujen lopuksi edes kiinnosta ja joka johtuu jonkinlaisesta painostuksesta perheen, tuttavapiirin tai ihan yhteiskunnan puolelta?

Mä olen huomannut, että näistä mun blogikirjoituksista on muodostunut pikkuhiljaa tällaisia pohtivan puoleisia, mutta olen tuomassa lähiakoina myös muutakin sisältöä. :) Yksi asia, mistä mä myös nautin todella paljon on pukeutuminen (joo, ymmärrän että saattaa aiheuttaa silmien pyörittelyä, kaikkihan joka päivä harrastavat sitä, but I just love it). Mä välillä kuulen asustani, että "oletko sä menossa jonnekin?" ihan tavallisena arkipäivänä ja jään aina pohtimaan, että olenko mä jotenkin ylipukeutunut, mutta totean, että ei - tää on mun tyyli - mä en odota jotain tilaisuutta käyttää sitä tyllihametta vaan laitan sen päälle vaikka kävisin vain ruokakaupassa. Ja haluan nyt tarkentaa, etten todellakaan juokse joka päivä kuin johonkin gaalaan pukeutuneena (tai kalliisiin vaatteisiin - rahalla ei ole mitään tekemistä tyylikkyyden kanssa), mutten erottele erikseen arki- ja juhlapukeutumista ja mut näkeekin usein asukokonaisuuksissa, joissa olen yhdistänyt molempia tyylejä. Mä pukeudun melkein aina myös fiiliksen mukaan, joskus on kiva pukeutua femme fatale tyylisesti ja joskus se on täysin "je ne sais quoi"..

Tämän kertaisessa kokomustassa asussa oli taustalla halu pukeutua supernaisellisesti, mutta mua ei tule ikinä näkemään päästä varpaisiin "klassisen" naisellisesti pukeutuneena. Mä aina pyrin rikkomaan kokonaisuutta jollain vastakkaisella tyylillä oli se sitten kengät, farkut tai hiuskampaus. Yksi asia vielä koskien kokomustaa pukeutumista: kannattaa yhdistää eri materiaaleja yhteen, se tekee asusta aina mielenkiintoisemman. :)

Hyviä pyhien jatkoja kaikille ja vaikka tuolla satelee välillä vielä lunta, niin kesään päin ollaan menossa ja muistetaan nauttia elämästä! ♡





Dress: H&M
Shirt: Zara
Shoes: Zara
  
Photography & styling // Zoja Saveljeva

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig