JUNKYARD


Pitkästä aikaa taas täällä! Kuten olette varmaan huomanneet, että mun toiminta on tällä hetkellä keskittynyt enemmän Instagramin puolelle ja kirjoittelu tänne on jäänyt vähemmälle. Ja mä tunnustan, että tämä johtuu puhtaasti ajan puutteesta (jotakin siitä kertoo, että mm. puolessa välissä joulukuuta katsellessani ihmisten ihania jouluhenkisiä julkaisuja kuusineen ja upeine koristeineen, mä tajusin ettei meillä ollut edes jouluvaloja ikkunassa..), mutta myös talvisaikaan mun luovuus tekstin kirjoittelussa on aika köyhänlaista. :D Mä itse luen enemmän erilaisia muotisivustoja kuin henkilökohtaisia blogeja, mutta mä ihailen niitä ihmisiä, jotka pystyvät jotenkin todella luontevasti ja mielenkiintoisesi kirjoittaa ihan arkipäiväisistä asioista. 

Mutta nyt tämän kertaiseen asuun. Tämä julkaisu on tehty yhteistyössä JUNKYARDIN kanssa. Kaikki jotka on seurannut mua pidempään tietävät, että mä tykkään yhdistellä eri tyylilajeja yhteen, joten tämä heidän omalta SWEET SKTBS brändiltä oleva ihana Pepsi-collegepaita sai parikseen tyllimekon ja punaiset sukkabootsit. (Tyylivinkki: viime vuonna logot vaatteissa tekivät ison paluun ja tämä trendi tulee jatkumaan tänäkin vuonna). Multa on tulossa vielä lisää asujulkaisuja Junkyardilta, joten pysykää kuulolla. :) Sillä välin toivotan aivan mahtavaa uutta vuotta kaikille ja mulla on sellainen tunne, että tästä tulee ihan huippuvuosi! ♡

✧✧✧

Hey guys, long time no see! As you might have noticed I’ve been focusing more on Instagram lately and less here. And I'll admit, it's mainly because of a lack of time (a good example was in mid-December when I was looking through everyone's festive posts with Christmas trees and all kinds of stunning decorations, I realised that we didn't have even Christmas lights around windows.. ), but also my creativity in writing is quite poor at this time of the year. :D Personally I read more fashion sites than personal blogs, but I really admire those individuals who can just produce text from basically anything.

Finally to the outfit. This time I collaborate with JUNKYARD and those of you who’ve been following me for a longer time, know how I love mixing different styles, so I combined this cute Pepsi sweatshirt from their own label SWEET SKTBS with a tulle dress and red sock boots. (Styletip: last year logos made a huge comeback and will still be going strong this year) I’ve got a few more outfit posts coming with Junkyard, so stay tuned. :) Meanwhile I wish you all a fantastic new year and I have a feeling that this year will be awesome! ♡




Sweatshirt: Junkyard (affiliate marketing)
Tulle dress: H&M (similar here)
Sock boots: Zara (similar here)
Bag: Louis Vuitton

Photo by Mimi Jasmin   ||  Edit by me
 

8 kommenttia

  1. Sulla on kyllä niin silmää yhdistellä eri tyylejä toimivasti yhteen<3 Supermageet noi sukkabootsit!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Inka! Ihanaa kuulla tollaista palautetta, noista kengistä on muodostunut kyllä ihan mun suosikit. :)

      Poista
  2. Ihan super kiva kokonaisuus ja sulla todellakin on silmää näille! Niin kivasti sait istuu tänkin collegen sun tyyliin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos Marianne! Välillä mä mietin, että meneeköhän nämä mun asuvalinnat vähän yli, mutta tärkeintä on että mä itse pidän niistä. :D

      Poista
  3. Tää asu on niin cool!! :) Varsinkin nuo ihanat punaiset sukkabootsit tuo niin hyvin sitä jotain lookiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Henna! Punainen väri kengissä on kyllä ihana väripilkku. :)

      Poista
  4. Samaa mieltä kuin tytöt, sulla on kyllä niin hyvin silmää näille vähän erikoisemmille yhdistelmille<3 Mulla on vähän tapana jumahtaa samoihin vaatteisiin ja tosi pelkistettyihin yhdistelmiin, niin tekis kyllä omalle tyylille terää koittaa välillä jotain tällaista rohkeaa yhdistelmää! :D Mutta hei, ootko sattunut näkemään tollaisia sukkabootseja lyhyemmällä varrella missään? Haluisin tuollaiset kanssa itelle, luulen vaan että ihan noin pitkä varsi ei imartelisi meikäläisen pohjetta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Juulia! :) Ei ole kyllä "sukkamateriaalisia" lyhytvartisia osunut silmään, mutta jos punaisia bootseja oot metsästämässä, niin Asokselta ainakin löytyy tosi kivoja. :)

      Poista

Professional Blog Designs by pipdig