ENSIMMÄISET ULKOKUVAUKSET (EVER)


 Aah.. vihdoinkin mä pääsin ottamaan ulos kuvia! Kirjoittelin aikaisemmissa blogeissani, että kuinka olen kipeästi kaivannut itselleni ulkokuvauksiin valokuvaajaa ja joskus asiat löytyvät lähempää kuin uskoiskaan. :D Mä tajusin yhtenä päivänä, että mun lähipiirissäni on ihana ystävä Pini, joka itsekin bloggaa, on hyvä valokuvaaja, ymmärtää mun visiota JA asuu samalla kadulla kuin minä, joten kaikki vaan loksahti paikoilleen! 

Tämä oli tosiaan ensimmäinen kerta ever, kun kävin ottamassa ulkona asukuvia ja yllättävän nopeasti saatiin ne purkkiin, vaikka ulkona kuvaamisessa onkin omat haasteensa mm. miten päästä yli siitä vaivautuneesta iik mua tuijotetaan -fiiliksestä. Ja paljon tietenkin on vielä oppimista itse poseeraamisesta (kuten miten kasvojen ilme näyttäisi luonnolliselta, eikä autovaloihin jähmettyneeltä eläimeltä for Christ's sake..), mutta baby steps baby steps ja onneksi mulla on kärsivällinen valokuvaaja. :)

Mutta nyt itse asuun. Nää on näitä "first world problems" juttuja, (onpas mulla paljon englanninkielisiä lainauksia tällä kertaa) mutta mä olen yrittänyt löytää iselleni niitä täydellisiä track pantseja, jotka olisivat suoralahkeiset, prässilliset eivätkä liian verkkarimaiset ja piiiitkän etsinnän jälkeen vihdoin Zalandolta löytyivät mbyM-merkkiset. Nämä housut voi helposti yhdistää niin korkkareiden, lenkkareiden että sandaalien kanssa. Näihin kuvauksiin halusin tästä asusta tehdä rennomman oversized paidan ja bomberin kanssa, mutta näen jo itseni lämpimillä ilmoilla käyttävän näitä housuja jonkun ihanan off /cold shoulder mekon (jos ette ole jo huomannut, niin mä rakastan yhdistää mekkoja housujen kanssa) tai topin kanssa.

Mulla on muuten torstaina tulossa jo uusi julkaisu, nimittäin mun ensimmäinen kollaboraatio erään merkin kanssa, joten pysykää kuulolla, luvassa on rahanarvoinen etu myös teille! ♡ :)






Track pants: mbyM
Bomber jacket: Zara 
Bag: Marc by Marc Jacobs 

Photography // Pinjamari Jirout
Styling // Zoja Saveljeva

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig