HELMIKUUN TAPAHTUMIA

Helmikuu, tuo (virallisesti) talven viimeinen kuukausi. Tämän yli kun päästään, niin ollaan jo voiton puolella... Muodin kannalta tämä kuukausi on taas yksi mielenkiintoisimmista, koska ensi viikolla alkaa viralliset ensi syksyn (kyllä, syksyn) muotiviikot New Yorkissa jatkuen sieltä Lontooseen, Milanoon ja päättyen maaliskuun puolella Pariisiin. Se tuntuu joka kerta aina yhtä uskomattomalta, että vaikka tuleva sesonki ei ole edes ehtinyt vielä alkamaan, niin yleisölle esitellään jo sitä seuraavaa sesonkia..

Mutta mä palaan vielä hetkeksi viime viikon Haute Couture -näytöksiin ja mun ihailemaan Valentinon mallistoon, jota mä seurasin silmät kiiluen livenä iPadista tosi tyylikkäästi kotisohvalla, pörrikset jalassa karkkia mussuttaen.. :D Tässä on 66:sta eri asusta 8 eniten mieleen jäänyttä. Upeat käärme päähinekorut (en tiedä millä muulla nimellä kutsuisin niitä) oli suunnitellut Harumi Klossowska ja mallien paljaissa jaloissa (virkistävä kengättömyys teki kävelystä todella leijuvan näköisen) näkyneet korut olivat Alessandro Gaggion käsialaa.



Muistatteko kun tein joulun alla elämäni ensimmäisen siustustyöni, jouluikkunan Lävistysliikkeelle? Sain sen verran positiivista palautetta luomuksestani, että sain heiltä tehtävän sisustaa heidän ikkunansa nyt uudestaan ja mä olen aivan täpinöissäni siitä. Mä en jaksa odottaa, kun pääsen kohta toteuttamaan mun uutta visiota. :)

Toinen mielenkiintoinen tapahtuma tässä kuussa on se, kun pääsen vierailemaan mun "vanhoilla hoodeilla" eli Suomen Kansallisoopperassa. Olen kertonut olleeni aikoinaan balettitanssija ja se on sen verran herättänyt mielenkiintoa, että päätän nyt raottaa menneisyyden verhoani ja kertoa miten kaikki alkoi ja mihin se päättyi. Voin sanoa, että siitä blogista tulee varsin mielenkiintoinen, joten stay tuned..

Lopuksi tässä mun uusi moodboard uudelle kuukaudelle ja tässä kuussa mun maximekkokuume ei selvästikään ole laskemassa vaikka kesään on joku miljoona päivää jäljellä, kahvi on ykkösjuoma ja Addun Superstarit on seuraavana ostoslistalla. Hyvää alkanutta helmikuuta kaikille! :)



Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig