KEVÄT 2016 HAUTE COUTURE (Vol. 1)

Pariisissa on parhaillaan menossa kevään 2016 Haute Couture -näytökset ja mun The dream olisi joskus päästä paikan päälle katsomaan jotakin näytöstä.. Todellisuudessahan usein vain parilla ensimmäisellä rivillä istuvat näkevät kunnolla asut, loput näkevät paremmin netistä kuvaajien ottamana kuin paikan päällä (varsinkin asujen yksityiskohdat), mutta mä voisin istua siellä viimeisellä rivillä pelkästään sen sykähdyttävän tunnelman takia! ♡ Kirjoitin viime vuonna syksyn Haute Couture -näytöksistä, jossa kerroin lyhyesti mitä Haute Couture tarkoittaa, jos ette ole vielä tutustunut aiheeseen, voitte lukea siitä täältä http://lemondedezoja.blogspot.fi/2015/07/haute-couture.html.

Tässä on muutamia asuja tähän mennessä, jotka miellyttivät mun silmää, sieltähän on siis tulossa vielä lisää näytöksiä eri muotitaloilta mm. (mun lemppari) Valentinolta. Eli ensimmäiseksi muutama maximekko (joihin mulla on ollut jo jonkinaikaa aivan mieletön himo, kesä tule jo pleeeease :D), joista mielenkiintoisin asuyhdistelmä löytyi Roberto Cavallin mallistosta. Siinä oli usean mekon kanssa yhdistetty hauskasti perinteiset "Converset" ja kappas, sellainen hattumalli jota olin (yhdessä syksyn blogissanikin) miettinyt hyväksi vaihtoehdoksi sille leveälieriselle *haukotus* kaikillavastaantulijoillaonsamajee "bloggareitten" hatulle. Saas muuten nähdä, tuoko Chanel vyölaukut takaisin muotiin..

Roberto Cavalli, Chanel, Roberto Cavalli

Giambattista Valli, Chanel, Alberta Ferretti Limited Edition
Sitten muutama lyhythelmainen. Upea sivuhalkio tuossa Diorin mustassa hameessa, mä olen yrittänyt etsiä ton mallista hametta viime syksystä lähtien, mutta ongelmaksi mulla nousee mun pituus (siis lyhyys), kun ne pontetiaaliset ehdokkaat ovat olleet kaikki liian pitkiä.. Jos pientä arvostelua laittaisin tähän väliin, niin olisin kaivannut vähän enemmän haute couturemaisia asuja Diorilta, koska jos joskus niin nyt olisi saanut leikitellä malleilla. Huomaa, että tämän malliston hoitivat väliaikaiset suunnittelijat, Diorillahan on tällä hetkellä uuden taiteellisen johtajan etsintä päällä, koska edellinen Raf Simons ilmoitti lokakuun lopulla keskittyvänsä muihin intresseihin elämässään.

Christian Dior, Giambattista Valli, Alberta Ferretti Limited Edition
Ja takit, valkoinen väri on aina tyylikäs, mutta toi musta Diorin off the shoulder vaate, jonka laitoin tänne takkeihin, koska kiinnitys näyttäisi olevan edestäpäin vaikka se hyvinkin saattaa kuulua mekkoihin, on u p e a!!

Dice Kayek, Christian Dior
Lopuksi näitä elämän pieniä iloja; julkaisin eilen Instagram-tililläni kuvan Zarasta tekemästäni Claudia Schiffer sweatshirt löydöstä saatetekstillä " Team Claudia Schiffer", niin tanskalainen Strøgetin Zara oli jakanut mun kuvan omalla tilillään tekstillä "Join the team like Le Monde de Zoja"! Ihmiset, jotka eivät harrasta näitä juttuja, niin varmaan pyöräyttävät silmiä tällä hetkellä, mutta mulle se oli iso juttu, mä nimittäin panostan ihan tosissani noihin mun Instagaram-kuviin ja tuntuu kivalta saada tunnustusta. :) Mahtavaa viikon jatkoa kaikille! :) 

 

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig