ELÄMÄNI ENSIMMÄINEN SISUSTUSTYÖ

Tiedättekö mitä, musta on tullut viikko sitten täti! Miten se sanonta menikään Aunt: like a mom, only cooler! :D Vitsi, vitsi, mun sister-in-lawsta tulee huippumama ja mun veljestäni huippupapa. :)

Veljestäni puheen ollen, olen tehnyt erään mielenkiintoisen havainnon. Koska minulla on veli, niin ymmärrän poikien maailmaa ihan erilailla, kun jos mulla olisikin ollut pelkkä sisko. Esimerkiksi, tämä on varmaan yllätys monelle, mutta mä tykkään pelaa pleikkaria, tykkään niin sci-fi kuin supersankarileffoista (aikoinaan kun veljelleni tilattiin Marvel-lehteä, niin mä yritin aina ensimmäisenä päästä lukemaan sitä) ja viihdyn poikaporukassa, joskus jopa enemmän kuin tyttöporukassa. Mutta en ole kuitenkaan perinteinen "poikatyttö" vaan rakastan supernaisellisia asioita, niin vaatetuksen, hiustyylin kuin käyttäytymisen suhteen. En sano etteikö pelkästään siskojen kanssa kasvaneet tytöt voisi ymmärtää/kiinnostua poikien maailmasta, mutta keskustellessani asiasta ystävieni kanssa, he ovat tehneet samoja havaintoja lähipiirissä. Tästähän saisi oivan tutkimuksen aikaiseksi. :D

Mutta nyt kohokohtaan, jonka parissa mä olen puuhastellut viikon ajan! Sain ihan huipputyön Lävistysliikkeeltä ja eilen se sitten toteutettiin. Liike oli palkannut mut tekemään heille kotoisan jouluikkunan ja voin kertoa, että tämä oli aivan ihana projekti. :) Eli jos olette nähneet mut pyörimässä kaupungilla miljoonan kassin kanssa, niin mä en ole ollut joululahjaostoksilla vaan haalimassa kaikkea kivaa ikkunaa varten. Vähän jännitti, että saanko mä kaikki mun suunnitelmat toteutumaan, mutta olen lopputulokseen tyytyväinen (tämä oli mun ensimmäinen sisutustyö) ja pääasia, että Lävistysliike on tyytyväinen. Voin sanoa, että yksi asia jonka perään sai kysellä oli tekolumi, mutta sekin löytyi sitten. :D Jos olette lähistöllä, poiketkaa kattomaan ikkunaa ja seuratkaa muuten Lävistysliikkeen FB-sivuja https://www.facebook.com/Lavistysliike/, koska siellä avataan joka päivä luukku jo perinteeksi muodostuneessa joulukalenterissa sisältäen mm. rahanarvoisia tarjouksia ja lahjavinkkejä. Tänään oli esim. kymmenelle ensimmäiselle asiakkaalle suklaakalenteri kotiinviemisiksi, how cute! ♥ Ihanaa joulukuun alkua kaikille. :)








Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig