MILTTON SHOWROOMIN PRESSIPÄIVÄ

Pieni irtiotto arjesta tekee niin hyvää ja mulle tilaisuus koitti viime keskiviikkona, kun pääsin ystäväni Merin kanssa käymään Miltton Showroomin PR-tilaisuudessa, missä esiteltiin tulevia mallistoja ja tuotteita. Edustusta löytyi mm. Monkin, Puman, Triumphin, Glitterin, Fazerin ja Nespresson puolelta.

Glitteriltä on tulossa pikkujouluaikaan uutta monikäyttöistä (ennustan tulevaa hittiä) hiuskoristetta nimittäin juhlavaa kultalankaa, jota löytyy myös muutamassa muussakin värissä. No mehän Merin kanssa innostuttiin heti ja molemmille kiinnitettiinkin hiuksiin suikaleet. Kuvassa ne ei näy niin hyvin, mutta siellä hiuksissa ne kimalteli niin kivasti (kyllä, aikuisenakin on kivaa leikkiä prinsessaa :D). Esim kampauksissa, leteissä tai ihan aukinaisissa hiuksissa ihanan simppeli lisä. Nespressolta maistoin tulevaa limited edition kausimakua vanilja-kardemummakahvia (soooo good). Tiesittekö muuten, että Nespresson kapseleissa käytetään ihan tuoretta jauhettua laadukasta kahvia ja täysin luonnollisia aromeita murukahvin ja keinotekoisien esanssien sijaan?



Mä haluaisin löytää itselleni jonkun kivan hatun ja nyt kun kaikilla on se "wide brim hat", niin mä haluan ehdottomasti löytää jonkun muun! :D Löysin KN Collectionilta tällaisen ja luulen, että toi malli olisi just se mitä haen. Puin tilaisuuteen (mun tämän viikon myös lempilook!) pitkän harmaan kauluspaidan päälle mustan off-the-shoulder paidan ja kuten huomaatte, niin sitä voi käyttää myös muutenkin kun kesällä. :) Milttonin tarjoilut olivat niin hyviä ja tilaisuuden jälkeen kotiinpäin mennessäni sain siinä skumppapäissäni loistavan idean lähteä vielä shoppailemaan! Juu, tuli ostettua aivan ihana beessi takki, jota mä voin käyttää siis vasta ensi keväänä, koska se on niin ohut! Ha ha :D




Lopuksi mun on ihan pakko mainita yks juttu josta mä oon ollut ihan täpinöissäni koko viikon, nimittäin julkaisin maanantaina instagram-sivulleni tämän kuvasommitelman nimikkeellä "Spending quality time with myself", niin British Vogue -sivusto oli tykännyt mun julkaisusta! Joku saattaa nyt pyöritellä silmiä tapahtumalle, mutta mulle se oli iso juttu. :) Ihanaa halloweenia kaikille! :)


Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig