ARKIPÄIVÄN STAILAAMINEN

Mulle on tullut jonkin verran kyselyitä stailauksesta ja siis kaikillahan meillä on omat henkilökohtaiset tyylit, kuka tykkää ja mistä, mutta ajattelin nyt näyttää mun kolme sommitelmaa miten niin arkisella vaatteella, kun valkoisella kauluspaidalla, voi luoda erilaisia asukokonaisuuksia.

  • Tämä kokonaisuus on mustavalkoinen ja minähän rakastan mustavalkoisia vaatteita, joskus mä yritän ihan tosissani löytää muita värejä, mutta huomaan sitten kassalla jonottaessani piteleväni sylissä pelkkiä niitä mustavalkoisia..., mutta tässä voi käyttää toki muitakin värejä, esim. pelkästään neuleen väriä vaihtamalla saa luotua heti erilaisen tyylin. Niin joo, ja mä olen tällä hetkellä todella ihastunut revittyihin farkkuihin ja niin kauan kun tuolla ei ole kirjaimellisesti lunta maassa, niin mä aion käyttää niitä. Hattu on muuten erinomainen asuste ja varsinkin silloin kun sattuu olemaan bad hair day. :D Tähän kuvaan yhdistin sekä korkokengät että ballerinat, ihan vain sen takia, että miten pelkästään kenkiä muuttamalla saa asuun erilaista luonnetta.

black and white style

  • Seuraavassa kuvassa olen yhdistänyt valkoisen kauluspaidan kahteen erilaiseen mekkooon, toinen on juhlavampi ja toinen arkisempi. Vinkiksi olen yhdistänyt yksinkertaiset sandaalit juhlavamman mekon kanssa, luodakseeni arkisemman tyylin, eikä näin ollen niitä kaikkia ihania mekkoja tarvitse säästää aina vaan juhliin. :) Olen yhdistänyt kuvaan myös kahta erilaista huulipunaa, nude sopii värikkäämpään asuun ja punainen taas säväyttää mitä yksinkertaisemmankin asun. Rusetti kaulassa (mun lempiasuste) ja yksi näyttävä sormus riittää asusteiksi ja ihan muistutukseksi, ellei halua näyttää "Pretty Woman" -elokuvan päähahmolta, niin kannattaa yhdistää noi ihanat ylipolvensaappaat sitten konservatiivisempaan pukeutumistyyliin. :D 

style clothes


  • Viimeisessä kuvassa on yläosana valkoinen kauluspaita ihan yksinään (pinkki tausta siksi, kun muuten toi valkoinen paita olisi ollut hippasen vaikea erottaa tästä valkoisesta taustasta :D). Boyfriend-farkut ja loose-fit housut tulevat säännöllisesti muotiin ja niiden viehätys piilee siinä, kun ne on vaan niin mukavat päällä. Itse yhdistän korkokengät näihin housuihin saadaakseni naisellisemman lookin, puntit käärittyinä, nilkat paljaina ja paita löysästi housujen sisällä. Asusteillahan voi stailata loputtomiin ja nyt on markkinoilla todella näyttäviä koruja ja ne pääsevät parhaiten oikeuksiin yksinkertaisten vaatteiden kanssa. 
  •  
    style clothes

Nämä sommitelmat ovat vain minun ehdotuksia, jos joku saa näistä inspiraatiota, niin mahtavaa. Muistakaa, ettei muodin tarvitse olla kallista, se ettei ole varaa siihen monen tonnin laukkuun, ei tee ihmisestä yhtään tyylittömämpää. Monien kuuluisien muotisuunnittelijoiden inspiraation lähteenä toimii katumuoti, joita nimenomaan ihan tavalliset ihmiset luo. Ja edesmenneen Yves Saint-Laurentin sanoja lainaten "Fashions fade, style is eternal".

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig