SHIMMERING HIGH SLIT DRESS


Hei kaikki, pitkästä aikaa! Tiedättekö, mä oon niin onnellinen, että talvi (toivottavasti) rupeaa olemaan takana päin. On aivan eri asia herätä aikaisin aamulla kun on valoisaa eikä säkkipimeää eläen kuin jossain ”Dark City” elokuvassa (jos tiedät tämän elokuvan, onneksi olkoon, olet virallisesti scifi-nörtti niin kuin minäkin :D). Mua jotenkin myös ehkä vähän ahdistaa talvisin kun tuntuu etten saa mitään aikaiseksi ja energia käy jollain varageneraattorilla.. 

Huomasitte muuten varmaan etten muotiviikkojen päätyttyä tehnyt ensi syksyn trendeistä postausta. Mä en vaan rehellisesti sanoen ollut hirveän inspiroitunut ja jotenkin mua on ruvennut ärsyttämään sellanen trendien tyrkyttäminen ”mikä on in mikä on out, mitä kannattaa pukea ja mitä ei”. Mä oon aina ollut sitä mieltä että jokainen itse luo sen oman uniikin tyyliin, eikä mitä muotimaailma sanoo. Hyvänä esimerkkinä nyt tämän kevään suuri trendi ns. ugly dad shoe on mun mielestä ihan hirveä ja mä tulen kyllä pysyttelemään mun vanhoissa Converseissa sekä perus Adduissa. :D 

Mun tämän kertaisessa asussa keskipisteenä on JUNKYARDIN metallinhohtava korkeahalkioinen mekko. Yhdistin farkut tähän mekkoon, mutta lämpimällä säällä se näyttäisi hyvältä myös ylipolvensaappaiden kanssa (toki itse laittaisin vielä jotkut shortsit alle). Keväistä maaliskuun jatkoa murut ja olkaa ihania upeita omia itsejänne! ♡

✧✧✧

Hello everybody! You know, I’m so happy that the winter (hopefully) start to be over. It’s so different to wake up early in the morning when there is light outside than in pitch-dark and you feel like you’re living in the “Dark City” movie (if you know this movie, congratulations, you're a sci-fi nerd just like me :D). Also I feel anxious in the winter because it feels like I can’t get anything done and all my energy runs on backup generator..

You might noticed that I didn’t write any post about what’s trending next fall, when the fashion weeks were over and it was only because I wasn’t that inspired. I also think there is too much “what’s hot what’s not, what you should wear and what shouldn’t” and I hate that, I think you make your own unique style not what fashion world tells you. A good example is this spring huge trend the ugly dad shoe, which is in my opinion awful and I will totally stick to my good old Converse and Adidas Originals. :D

This time the centerpiece in my outfit is shimmering high slit dress from JUNKYARD. I paired jeans with this dress, but on warmer days the otk boots will look super nice with it as well (additionally, I would wear mini shorts underneath). Have a nice springtime darlings and be fabulous unique yourselves! ♡





Dress: Junkyard (affiliate marketing)
Cropped sweatshirt: Zara (similar here)
Sockboots: Zara

Photo by Mimi Jasmin  ||  Edit by me 

4 kommenttia

  1. Ihana asu, etenkin noi sukkanilkkurit tohon asuun on täydelliset. Mä en henkilökohtaisesti tykkää ''in and out'' - postauksista. Niinku sanoit jokainen saa pukeutua niinkuin tykkää. Kaikista trendeistä ei tarvitse tykätä, mutta jonkun pukeutumista leimaamalla sanalla ''out'' on jopa ärsyttävää. Oon ammatiltani stailisti ja mun mielestä tärkeintä on että jokainen on sinut itsensä kanssa, tykkää niistä vaatteista mitä pukee ylleen ja tuntee olonsa hyväksi. Vaikka itse seuraan muotia tiiviisti, en ikinä vaatisi sitä asiakkailta, saati sitten keltään muultakaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Teresa, oli kiva kuulla ammatiltaan stailistin mielipide! :)

      Poista
  2. Siis mä kyllä niin ihailen sun rohkeutta kokeilla kaikkia erilaisia tyylejä ja juttuja, ja nimenomaan olla ja pukeutua just niin kuin sä itse haluat ♥︎ Oot upea ja niin inspiroiva! Ja mä oon kyllä kans jo niin valmis siirtymään keväisempiin juttuihin, sais jo alkaa kylmyys täälläkin riittämään!

    VastaaPoista

Professional Blog Designs by pipdig