KIMONO FEVER


Kimonot, nuo takeista eleganteimmat..  ja muhun on iskenyt nyt oikea kimonokuume ja vaikka ne ei ole kaikkein lämpimämmästä (kamala sanahirviö) päästä, kerrospukeutumisella kyllä tarkenee. Täytyy kyllä myöntää, ettei mun päivittäinen työmatka ole kävellen kymmentä minuuttia pitempi, joten mä välillä (lue, usein) pukeudun myös ehkä liian kevyesti.

Iskemisestä puheen ollen, mulle kävi ihan typerä juttu. Mä kaaduin töistä lähtiessäni viikko sitten rappusissa (ja mun ensimmäinen reaktio oli, että eihän mun uusiin housuihin vaan tullut reikää, välittämättä niinkuin lainkaan omasta kunnosta..) ja mun toiseen sääreen sekä nilkkaan muodostui tajuttomat mustelmat ja vaikka ne on nyt hieman haalistuneet, niin mä en usko, että ne ehtivät parantua ennen meidän ensi viikon Rooman reissua. :( Siis mun jalka näyttää siltä, kun mä olisin ollut jossain onnettomuudessa.. Mulla on yksi keino mielessä miten saada ne häivytettyä, mutta mun pitää vielä harkita sitä. Kyse on nimittäin suihkurusketuksesta. Mä olen kerran aikaisemmin ottanut sellaisen ja se väri jonka valitsin oli super kiva, mutta hemmetti kun se värjäsi kaikki vaaleat lakanat ja vaatteet, niin mä en tiedä jaksanko käydä sitä kaikkea uudestaan läpi..

Mutta nyt tämän kertaiseen asuun. (Mun rakas mieheni muuten mainitsi ohimennen pukiessani taas kerran yhtenä päivänä kimonoa päälle: "kohta tuolla ihmiset rupeavat puhumaan, että tuolla keskustassa pyörii sellanen yksi nainen kylpytakki päällä"... ei, se ei ole kylpytakki.) Tämän asun kanssa halusin pukea korolliset nilkkurit tuomaan naisellisempaa vastapainoa hupparille, mutta tämän hetken kenkätrendi eli lenkkarit sopivat yhtä hyvin. Tällä kertaa vaatetus oli vaaleasävyinen, mutta myös esim. kokomusta outfit juuri tuon valkoisen kukkakimonon kanssa muodostaa mielenkiintoisen kontrastin.

Mulla on tulossa ensi viikolla ennen reissua vielä yksi julkaisu, mutta siellä ollessamme, mä tulen keskittymään vain elämästä nauttimiseen! :) Ihanaa viikonloppua kaikille!







Kimono: Zara
Bag: Michael Kors

Photography // Pinjamari Jirout
Styling // Zoja Saveljeva

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig