UUSI VUOSI, TOIVOTTAVASTI UUDET KUJEET

Toivottavasti kaikilla oli kiva uusi vuosi, vietitte sitten sitä ihan kotona tai vuosisadan bileissä. :) Yleensä uuden vuoden tienoilla ihmiset alkavat tekemään kaiken maailman lupauksia, mutta mä en ole koskaan oikein ollut niissä mukana. Henkilökohtaisesti en myös ymmärrä näitä tipattomia tammikuita tai lihattomia lokakuita. Jotenkin tuntuu huvittavalta, että jos sitä oikeasti haluaa tehdä jotakin merkittävää, niin miksi ei tee sitä sitten kunnolla? Vähennä sitä lihan syöntiä tai alkoholin juontia ympäri vuoden ja lopeta jossain vaiheessa kokonaan, jos siltä tuntuu, mutta mikä järki on "kärsiä" kuukauden verran ja sitten pää täristen ja kuola valuen odottaa sitä viimeistä päivää, jolloin "saa taas vetää" kaikkea kaksin käsin? Tosi hyvä, jos tämä tapa toimii joillekin ponnahduslautana, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä, että aikas monelle osallistuminen tällaisiin tapahtumiin on vain oman sosiaalisen statuksen pönkittämistä... (silmien pyörittelyä :D)

No mutta palataaksemme lupauksiin, niin mä sain sellasen idean, että mä luon täksi vuodeksi itselleni listan tavoitteista tai pikemminkin unelmista, mitä haluaisin saavuttaa. Se miksi kutsun näitä asioita mieluummin unelmiksi (joiden eteen täytyy siis yhtä lailla tehdä töitä), kun tavoitteiksi johtuu puhtaasti siitä, etten halua saada listan takia mitään paniikkikohtausta joskus vuoden lopussa, koska mä näen siis jo sieluni silmin kuinka mä luen mun hienosta pariisilaistyylisestä kalenterista tavoitteita läpi ja tajuan pamauttaessani takakannen kiinni, etten ole saanut niistä mitään aikaiseksi.. :D


Mä en tässä sen enempää rupea paljastamaan mun listaa, mutta pariin asiaan aion tänä vuonna syventyä enemmän, yksi niistä on optimistisempi ja rennompi ote elämään. Ja vaikka se ei todellakaan ole aina helppoa ja huonoina päivinä pinna voi välillä kiristyä helpostakin syystä, niin mä uskon, että omalla suhtautumisella voi saada paljon aikaiseksi ja hyvä energia tulee positiivisuuden kautta. Toinen asia on lopettaa itseni vertaamista muihin, aina on joku parempi, kauniimpi, menestyneempi ja tässä paikoin hyvinkin kilpailuhenkisessä maailmassa yritän pysyä vilpittömänä ja keskittyä omaan juttuuni ja visiooni. Mä olen pitkin syksyä kirjoittanut arjen pienistä luksus asioista ja ne ovat ainakin minulle tuoneet piristystä ja hyvää mieltä ja meinaan tänä vuonna jatkaa samalla linjalla (oon huomenna muuten menossa vihdoinkin yhteen kasvohoitoon, jonne olen yrittänyt päästä jo pidempään, kirjoittelen kokemuksista sitten jälkeenpäin).

Tämän kertaisessa blogissani ei ole paljon kuvia, mutta loin tällaisen moodboardin, joka kuvastaa mun tämän hetken mielialaa vaatteina ja väreinä. Taulun kokoaminen oli sen verran hauskaa, että ajattelin tehdä ja julkaista tänne uuden joka kuukausi. :) Mä toivon kaikille loistavaa ja unelmien täyttämää alkanutta vuotta, La vie est belle! :)


Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig