ARJEN LUKSUS ASIAT

Winter is coming... Sää on viilennyt sen verran, että olen viimeinkin joutunut ottamaan takin käyttöön. Ja koska ollaan menossa koko ajan vain kylmempää ja pimeämpää aikaa kohti, niin olen päättänyt, että tänä talvena en tule sen antaa vaikuttamaan muhun. Ja nyt kun mä sanoin ton, niin mä oon ihan saletti jossain über masennuksessa viikon päästä, ha ha. :D Mutta joo, se miten olen ajatellut torjuvani synkkyyden, on sisältää arkeen pieniä luksus asioita. Jokaiselle meistä luksus asiat tarkoittavat eri asioita, niin tässä olisi muutama mun:
  • Tekemällä manikyyrin/pedikyyrin kerran kuussa. Vaikka varpaat ovatkin "piilossa" talven ajan, niin huolitellut kynnet ovat aina tyylikkäät.
  • Pitämällä kauniita alusvaatteita. Vaikka päällä olisi miten tylsä toppatakki look, niin alla oleva (varsinkin uusi) ihana alusasusetti nostaa kummasti itsetuntoa.
  • Ystäväni tapaaminen kahvin sijasta skumppalasillisen merkeissä, koska yksi (tai kaksi) lasia skumppaa keskellä arkiviikkoa ei ole koskaan pahitteeksi.
  • Ostamalla herkullisen leivoksen+muotilehden ja nauttia niistä rauhassa ihan yksin.
  • Syödä kerran kuussa illallista mieheni kanssa ulkona. 
Ynnä muilla samantyylisillä asioilla. :)




Luksuksesta puheen ollen, mulla on tulossa synttärit ja mieheni lähetti minut etsimään itselleni lahjaa. Saattaa olla vähän vaarallista (lue kallista) laittaa vaimo tolleen synttäriostoksille... :D No, mä olen jo jonkin aikaa etsinyt itselleni sellasta täydellistä pikkulaukkua, johon kuitenkin mahtuu tavarat, mutta että sitä voisi myös käyttää arkena. Kävin ensin pari viikkoa sitten avatussa Michael Korsin omassa liikkeessä, jossa iloinen henkilökunta esitteli minulle valikoimaansa (rekisteröidyin myös heti heidän kanta-asiakkaaksi) ja jonka ovella oli eurooppalaiseen tyyliin ovimies.

Siitä siirryin aivan ihanan ja ystävällisen pariskunnan omistavaan Luxbagiin, josta löysin jumalaisen, (en yleensä tykkää käyttää tota sanaa, mutta tässä yhteydessä pakko :D) mustan Lanvinin pikkulaukun. Siinä oli ainoa miinuspuoli se, että se oli tehty lampaannahasta ja se on tosi herkkä kulumaan varsinkin kulmista ja mä nimenomaan halusin löytää myös jatkuvaan käyttöön sopivan laukun.

No, lopuksi löysin itseni Louis Vuittonilta... and we have a winner. :D Liikkeessä sain todella hyvää palvelua eräältä myyjältä, joka esitteli minulle ensin mitä heillä oli ja kun mikään niistä ei ollut mieleeni, niin hän esitteli yhden juuri lanseeratun laukun tiedot/kuvat jota heillä ei juuri sillä hetkellä ollut, koska se oli samantien loppuunmyyty, mutta hän uskoi sen mallin olevan juuri sitä mitä haen... ja kyllä, siinä se oli. Joten olen nyt ensimmäisenä jonossa odottamassa (ihan kuin lapsena jouluaattona :D) sitä. Heillähän on aivan ihanat pakkaukset tuotteille ja pelkälle varaustodistuksellekin on omansa. :) Siinä tuntee itsensä jotenkin tärkeäksi, kun saa tuollaista palvelua, ihan eri asia kun mennä liikkeeseen, jossa ketään ei kiinnosta mitä asiakas tekee tai päin vastoin hyökätään hänen kimppuun kuin lokit torilla...


Lopuksi viime viikon lempilook. Mun tutut tietävät, että mä rakastan mustavalkoisia vaatteita, joten kun näin tän neuleen, niin se oli kun tehty mulle. Punainen huulipuna piristää aina ja aurinkolasitrendit tulee ja menee, muttei ole Ray Ban Wayfarerin voittanutta. :) Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille ja nautitaan pienistä luksus asioista arkenakin. :)




Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig