LOVE ME, LOVE ME NOT

Mä kerron nyt vähän taustaksi niille, jotka eivät mua tunne, että olen tehnyt jonkin verran näyttelijän töitä ja tämän takia (mutta myös ihan mielenkiinnostakin) seuraan joitakin sivustoja, joissa säännöllisin välein etsitään tekijöitä eri produktioihin. Se mihin olen nyt tulossa, ei siis liity näyttelemiseen lainkaan, vaan casting-ilmoitukseen johon törmäsin eilen Facebookissa.

Ilmoituksessa etsitään uteen sokkotreffiohjelmaan sinkkuja ja hakukriteereissä erityisesti haetaan näitä tyyppejä: hippihenkinen, maanläheinen 21-27v nainen ja taiteellinen, rockhenkinen 29-40v mies... siis kuulostaako tämä kenenkään muun mielestä vähän oudolta? Ensinnäkin pelkkä toi ikähaarukka on aikamoinen, nuorin nainen (siis tyttö) 21v ja vanhin mies 40v (joka iältään voisi olla jopa ton edellisen isä). Joo, rakkaus ei katso ikää pitää paikkansa, mutta fakta on se, että ihmiset muuttuu kaikkein eniten 20-30 vuotiaina, niin tuossa iässä tollanen ikäero mun mielestä kerjää vaan ikävyyksiä. Ja miten kliseiseltä kuulostavat noi ihmistyypit, joita yritetään parittaa...(silmien pyörittelyä). No mutta tästä puheen ollen, mitä oikein on tapahtunut deittimaailmalle?

Mulla itselläni on siitä elämästä jo kauan aikaa (ollaan oltu mieheni kanssa reippaasti yli vuosikymmenen), mutta mulla on sinkkukavereita ja heidän puheitaan kuunnellessani olen todennut, että miten järkyttävän levottomaksi touhuksi se on mennyt. Muistatteko kun mainitsin edellisessä julkaisussani sen, että nykyään tuntuu siltä että pitää menestyä heti, niin kuulemma deittimaailmastakin on tullut niin hektinen, että "jos sulla ei oo aikaa nähdä tällä viikolla, niin unohda koko juttu" on normaalia... öö, menikö multa jotain ohi..? Siis jos sä tapaat jonkun kiinnostavan ihmisen, niin eikö silloin ole päällimmäisenä mielessä halu tutustua häneen paremmin ihan sama näettekö te fyysisesti vasta viikon, kahden vai kolmen kuluttua? Ihmisillä on töitä, työmatkoja, lapsia, syitä voi olla monia ja hei, puhelin sekä netti on keksitty. Mä olen sitä mieltä, että jos tämä vastapuolen edustaja ajattelee asiasta tavalla "ai sulla ei oo aikaa tavata MUA", niin kannattaa vaan kiertää kaukaa hänet, eipä siinä näköjään alunperinkään ollut aitoa kiinnostusta. Nykyään kun on pilvin pimein deittisivustoja ja kaikki on saatavilla klikkauksen päässä, niin onko rakkaudesta tullut kertakäyttötavaraa?




Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig