EXPRESS YOURSELF

Note to myself: älä koskaan lähde netissä kokeilemaan uusia asioita erilaisilla suunnittelutyökaluilla ilman varmuuskopiointia... Jep, päätin kokeilla vähän uutta outfitia tähän mun blogiin ja löysin itseni siitä pisteestä, etten voinutkaan enää palata takaisin vanhaan ja jouduin melkein kaikki asetukset räätälöimään uudelleen, no eipä tarvinnut miettiä mitä tekisin sillä kaikella ihanalla vapaa-ajalla, jota mullahan on siis ihan hirveästi. Onneksi netti on täynnä kaikkia apuohjeita, koska let's face it, mä en todallakaan hallitse koodausta. No mutta, tilannetta hyväksi käyttäen sain vähän freesattua mun sivuja, mutta muutos on siis nähtävillä ainoastaan internetversiossa, ei ("tylsässä") mobiiliversiossa. :)

Tiedättekö sen tunteen, kun päässä rupeaa kevyesti leijumaan sellaisia ajatuksia, että mitä sitä tekisi elämällään.. niin tällä hetkellä mä koen sitä. Yhden asian olen kyllä todennut, oikeastaan tämän vuoden aikana, että mä rakastan vaatteita, niiden stailausta ja tehdä muutenkin kaikkea luovaa, nämä pienet projektit joita teen (blogi, instagram) ovat minulle keino purkaa luovuutta ja samalla saan iloa ja energiaa arkeen. Se miten siitä saisi tavan elättää itsensä onkin aivan toinen juttu. Mä luon fiilispohjalta paljon asioita ja joskus tännekin yhden lauseen kirjoittaminen voi viedä aikaa, kun tavoittelen mielessäni joitain tiettyjä sanoja millä tavalla saisin ilmaistua sen parhaiten. Esimerkiksi tässä kuvassa, jonka loin tällä viikolla, toimi mun fiilispohjana (ikävät) uutiset sekä maailmalta että kotimaasta, mutta pohjimmiltaan kuitenkin usko positiivisuuteen.

"What the world needs now is love, sweet love."
Tässä vielä joitakin muutamia (mä niin tykkään tehdä näitä) mun vähän "kevyemmällä" fiiliksellä tehtyjä asetelmia. :D
Projekteista puheen ollen, eräs kovia aikoja kokenut, osittain identiteetinsäkin kadottanut ystäväni lähestyi minua pyynnöllä stailata hänet yhteen tärkeään tapahtumaan ja mä olen todella otettu asiasta. Kaikki me tarvitaan jossain vaiheessa elämää apua ja se että mä pystyn auttamaan tällä lailla on mulle kunnia-asia. Lopuksi vielä mun viikon vaatelookista (ajattelin tehdä tänne tästä kerran viikossa olevan tavan), että nyt kun mä olen paasannut täällä kaikesta luovuudesta ja stailauksesta, niin mun tämän viikon lempilook on ehkä maailman yksinkertaisin, pitkä neule ja ylipolven saappaat. :D Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :)




Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig