LAYERED OUTFITS

Viileämmät ilmat on tulossa ja mun lempivuodenaika pukeutumisessa alkaa, nimittäinen kerrospukeutuminen. Tässä tyylissä voi yhdistellä mitä vaan ja takin päälle pistämistä voi venyttää aika pitkällekin. Tähän väliin sanon, että (ihan omasta kokemuksesta) "parhaimman" kerrospukeutumisen taitaa balettitanssijat, parhaimillaan päällä saattaa olla samanaikaisesti kahdet eripituiset säärystimet, ohuet verkkarit, lyhyet shortsit, pari paitaa, bolero ja ehkä vielä villasukat tai sisätossut. :D


Mutta jos palataan normaaliin pukeutumiseen, niin selostan ja näytän tässä muutamalla kuvalla, miten esim. niitten ihanien kesämekkojen käyttöaikaa voi pidentää syksyllä. Näissä kuvissa mulla on kesäisemmät korkokengät, koska jos muuten vaatetta on lämpimästi, niin jonkun alueen voi jättää vielä paljaaksi, mutta oikein kylmällä ilmalla voi vaihtaa sitten nilkkurit tai saappaat tilalle. Näissä kuvissa on kolme päävaatetta: mekko, farkut ja neule. Mä r a k a s t a n käyttää mekkoja farkkujen kanssa, toki paksummat leggingsitkin ajavat saman asian ja pointtina tässä on se, että neuleen alle voi laittaa lisää vaatetta (esim. pitkähihaista paitaa) ja sen paksuudella (löysemmät, oversize neuleet on mun suosikkeja) voi määrittää lämpöä. Maksimekkojen kanssa pätee sama homma eli neule päälle ja menoksi, pienenä vinkkinä vielä, että ne (tämänkin syksyn hitti) ylipolven saappaat maksimekon kanssa on gorgeous yhdistelmä. Tämän tyylisiin asuihin kun lisää vielä, kynsikkäät, huivin ja hatun, niin takin voi suosiolla unohtaa hetkeksi.




Lopuksi laitan vielä myös miehille pari vinkkikuvaa. Mä olen jo saanut rakkaalta aviomieheltäni palautetta, että mun blogi on tylsä, kun se on tarkoitettu vain tytöille... (blogin kirjoittaja pyöräytti just silmiä) :D. Eli näissä kuvissa näkyy kivasti kerrospukeutumisen idea, paksumpi pitkähihainen paita, toppaliivi ja bleiseri ovat kaikki hyviä (takin tilalla käytettäviä) päällysvaatteita, kun alle on puettu tarpeeksi muuta lämmintä. Solmion ei tarvitse aina olla vain työ/toimisto käytössä, se on myös kiva ihan arkiasusteena samanlailla kun huivi tai pipo.




Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig